Lista mea de bloguri

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

vacanta

a fost o saptamana interesanta...am avut parte de o mica "vacanta" din care ne-am intors acum vreo 2 zile.ei bine,nu chiar o vacanta in toata regula ci o saptamana petrecuta la spital cu puiul meu care a fost bolnav..chiar a fost o saptamana grea pentru toti,mai ales pentru copilasul meu dulce.....printre perfuzii si antibioice,diaree si varsaturi,medicamente si analize,copilul meu a uitat sa mai zambeasca,iar mie mi-a fost ingrozitor sa vad cum sufera si sa nu il pot ajuta cu nimic.dar a trecut...noptile dormite intr-un patut de copil (90*90)s-au terminat si am ajuns acasa.inca incercam sa ne revenim la programul nostru obisnuit si Darko inca incearca sa recupereze timpul petrecut departe de patutul lui si de casa lui....inca incerc sa ii mai fur cate un zambet si uneori imi reuseste.se pare ca fiul meu incepe sa isi revina.cu exceptia zilelor cand mai face febra si nu prea vrea sa manance,in rest este bine.este vesel si se chinuie si el sa revina la normal,iar eu incerc sa il ajut sa treaca peste "vacanta" petrecuta departe de casa.se simte bine si eu la fel cand il vad ca zambeste si este vesel.da,totul a revenit la normal,iar acum  putem sarbatori cu adevarat ziua lui de nastere,asa cum am fi vrut.
ma uit uneori la el cum doarme si nu imi vine sa cred ca a trecut un an de cand s-a nascut,nu imi vine sa cred ca am un copil frumos si destept care invata ceva nou in fiecare zi.este un sentment minunat sa il vad crescand sub ochii mei si sa stiu ca intr-o zi va "zbura" din cuib si nu o sa pot sa il opresc...dar pana atunci mai este mult...asa ca pentru acum:
                    mira...out
noapte buna si o noua zi va aduce cu ea numai bucurii

2 comentarii: