Lista mea de bloguri

marți, 21 decembrie 2010

declaratie de dragoste

                             Priveste-mi mana 
                             ce usor se-nalta
                             spre fata ta plecata 
                             inspre a mea
                             Priveste-mi sufletul
                             Ce fericit sopteste  
                             Inca o oda,iarasi dragostea


                             Priveste-mi ochii
                             Si spune-mi de sunt sinceri
                             Cand rugaciunea si-o inalta spre eter.
                             Priveste-ma pe mine 
                             Cum te astept tacuta
                             Pe banca noatra
                             Sub inaltul cer.


                             Mai da-mi o data mana
                             Sa mai zburam o data 
                             Spre cerul negru-al noptii
                             Spre luna ce se-arata.

                             Mai scrie-o data  versul 
                             Acesta pe hartie,
                             Pune argint in pana 
                             Sa tin-o vesnicie.
                            




                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu